zondag 14 juni 2009

les Trois Ballons


00:07 Mijn werk vanavond zit er weer op, onze 24 klanten zijn allemaal naar bed en ik kan eindelijk weer tot rust komen.

Na vier keer is het dan eindelijk gelukt om de Trois Ballons te winnen.

Eigenlijk moet ik zeggen onze 23 klanten, 1 van onze klanten is helaas met hartproblemen op de Grand Ballon naar het ziekenhuis vervoerd, om vervolgens per helikopter naar Mulhouse te worden overgebracht waar hij zojuist is geopereerd.

Binnenkort een verslag van de Trois Ballons


8 opmerkingen:

Unknown zei

GEFELICITEERD MAN!!! Volgens mij had Nuhi nog een fles champagne bij jullie klaar staan, dus die kan nu leeg.

Groeten,
Jaap & Marjolein

Kris zei

Proficiat Michel!

Ik kijk al uit naar je verslag!

Erwin zei

Gefeliciteerd! Super

Wout zei

Van harte gefeliciteerd met je overwinning! Vanwege de Doorzetters uit Hechtel

Frederic Coopman zei

Michel

ook van hieruit van harte gefeliciteerd.

Rebecca zei

Well done Michel! Was great to see you win up on Les Planches!

Unknown zei

Gefeliciteerd Michel, gelukkig deze keer niet op de verkeerde dag gearriveerd.

De Ridder Chris zei

Proficiat Michel... Het losrijden met ons (voor ons toch afzien) heeft dan misschien toch een beetje geholpen...
Groeten vanuit belgië Asse
Chris