dinsdag 2 juni 2009

Triangle du doubs

Vanwege dat wij 4 dagen waren afgesloten van de buitenwereld door een kabelbreuk bij France Telecom een wat verlaat verslag.


Zaterdag avond 30 mei 22:00, Na dat we klaar waren met het opdienen van avondeten in ons fietshotel, ben ik mijn spullen gaan pakken zodat alles voor morgen klaar stond. Daarna op tijd naar bed om goed uitgerust te zijn.

Zondag 31 mei 05:15, de wekker gaat en ik zit om 05:30 aan de pasta, de start is om 8:30 dus mooi drie uren van te voren. Om 05:45 rijd ik bij ons thuis weg naar het plaatsje Vercel zo’n 115 km hier vandaan, maar vanwege de kleine wegen ruim anderhalf uur in de auto.

07:23 aankomst in Vercel. Met de auto reed ik de laatste 20 kilometer van het parcours dus kon ik de finale nog even goed verkennen. De borden met aankomst 20km, 15 km, 10km, 5km, 1 km en 500 meter kwamen mij voorbij. Bij de finish dit jaar geen boog over de weg, vorig jaar hadden ze dat wel. Ik draai de parkeerplaats op die er akelig leeg uitzag. Nog een uur voor de start en ik ben de eerste ??. Na dat ik dacht, ze zullen de inschrijving wel op een andere plek houden kreeg ik toch het idee dat er iets anders aan de hand was. De vuilcontainers op de parkeerplaats lagen vol met rommel en gebruikte afzetlinten van credit mutuel, het zou toch niet gisteren zijn geweest #!!&*>#+>!!!. Nadat ik Anita op haar mobiel had gebeld was het zeker, de Triangle le Doubs was op Zaterdag !!.

Dit is me nog nooit overkomen dat ik me vergis in de dag, In onze planning thuis stond gewoon netjes Zaterdag 30 mei. Stevig balend was ik om 9:00 weer thuis in mijn hotel waar ik de klanten nog op weg kon helpen met hun tocht. Die dag maar even niet gefietst, ik had daar even geen zin in.

Geen opmerkingen: