zondag 24 mei 2009

Rustdag

Vandaag een rust dagje ingelast, nadat ik vorige week zondag was gevallen heb ik maandag en dinsdag niet kunnen fietsen. Woensdag had ik 5 uur getraind ,donderdag en vrijdag elk 3 uur om gisteren onder een strak blauwe hemel een schitterende tocht van 190 km te rijden met 3100 hm.

Dus vandaag was het een welverdiende rustdag, wat ook in mijn hotel wel goed uitkwam omdat er een hoop mensen weg gingen en weer een hoop nieuwe mensen kwamen. Deze dagen geeft altijd een hoop extra drukte. Ook had ik zo weer eens de mogelijkheid om anderen gedeelten van mijn lichaam te laten genieten van de zon dan alleen maar mijn armen en benen.

Morgen wordt het weer zeer mooi en warm weer en staat er in de planning om weer een tocht van 180 a 190 km te maken als voorbereiding voor de Trois Ballon.

Geen opmerkingen: