woensdag 20 mei 2009

Training hervat

De pols valt gelukkig erg mee, alleen een aantal vingers zijn nog wat stijf waardoor ik wat voorzichtig moet schakelen en remmen. Gisteren mijn oude fiets weer onder het stof vandaan gehaald en alles weer afgesteld, om vandaag de training weer te hervatten. In een heerlijk zonnetje samen met Anita op de motor een tocht gemaakt van 140km over diverse cols. Vooral bij de wat slechtere afdalingen had ik wat moeite om mijn stuur goed vast te houden en te remmen, verder ging alles goed. Gisteren met Jan Winters van Veltec gesproken die mij kon melden dat het nieuwe frame met diverse toebehoren al naar mij onderweg is. Ik vind het super dat dit zo snel geregeld is zodat ik weer snel op mijn Concorde kan fietsen. Niet alleen de vervanging is bij ons team perfect geregeld maar ook de onderlinge contacten zijn super, met iedereen wel even contact gehad na mijn valpartij van zondag. Het fietsen bij zo’n team heeft zo zeker zijn meerwaarde, het gaat niet alleen maar om hard te fietsen, maar ook van alles er omheen !!. Nu op naar de “la triangle du doubs” volgend weekend en daarna de Trois Ballons.

Hier nog twee foto’s van mijn fiets na de val.





2 opmerkingen:

Ineke zei

Gelukkig dat je weer op de fiets zit Michel. Train ze en we zien je wel bij de Trois Ballons

Anoniem zei

Dank je Ineke en tot de 3B